Pretpostavimo da (se
složim s time da) kada bih bio rođen u marokanskoj muslimanskoj
obitelji, umjesto američkoj kršćanskoj obitelji, moja uvjerenja bi
bila poprilično drugačija. Ali isto vrijedi i za pluralista... Da
je pluralist rođen u Maroku vjerojatno ne bi bio pluralist. Slijedi
li iz toga da su... njegova pluralistička uvjerenja kod njega
rezultata nepouzdanih procesa proizvodnje uvjerenja?
PS
Nedavno sam naišao na još jedan njegov citat;
Trenutno, i posebno na
sveučilištima, postoji raširena sumnja i agnosticizam s obzirom na
pitanje Božje egzistencije. Ali ako ne znamo da postoji takva osoba
poput Boga, onda ne znamo prvu (i najvažniju) stvar o sebi, drugima
i našem svijetu. To je zato što (prema modelu) najvažnija istina o
nama je, da smo stvoreni od Boga, i potpuno ovisni o Njemu u našem
daljnjem postojanju. Ne znamo od čega se sastoji naša sreća, i ne
znamo kako je postići. Ne znamo da smo stvoreni na Božju sliku, i
ne shvaćamo značaj karakteristično ljudskih fenomena poput
ljubavi, humora, avanture, znanosti, umjetnosti, glazbe, filozofije,
povijesti itd.
Pretražujući prikladnu sliku uz post, naišao sam i na slijedeće razmišljanje;
[Ono što tvrdim u
ovoj knjizi je] Postoji površni sukob, ali duboko slaganje
između znanosti i teističke vjere, te površno slaganje i duboki
sukob između znanosti i naturalizma.