Ravnoteža okoliša je dio bilo kojeg
trajnog društvenog poretka. Predodžba koju nam Burke daje trebala
bi imati svoju privlačnost za one u ekološkom pokretu. Burkeov
odgovor Rousseauovoj teoriji društvenog ugovora je priznati kako je
politički poredak poput ugovora, ali dodao je kako to nije ugovor
samo među živima, nego među živima, nerođenima i umrlima. Drugim
riječima, pojednostavljeno govoreći, to nije nikakav ugovor nego
odnos stratiteljstva, u kojem se naslijeđene pogodnosti čuvaju i
prosljeđuju. Živi imaju interes u konzumiranju resursa Zemlje, ali
to nije razlog zbog kojeg su se umrli toliko trudili; dok nerođeni
ovise o našoj suzdržanosti. Dakle, dugotrajna društvena ravnoteža
mora uključivati i ekološku ravnotežu.
Roger Scruton, A Political Philosophy.
PS
Scruton je napisao i knjigu o zelenoj
filozofiji, predlaže konzervativni pristup, odnosno konzervativne
vrijednosti lojalnosti i odanosti. Smatra da je konzervatizam prilagođeniji rješavanju ekoloških problema od socijalizma i liberalizma. Moramo se vratiti iz
globalnog u lokalno, brinuti o okolišu prepoznajući naše
probleme, načine očuvanja i zajedničke motive koji nas u tome
vode. Različite nevladine udruge i međunarodna birokracija koja
nikome nije odgovorna, nisu u stanju odgovarajuće odgovoriti na
izazove očuvanja okoliša, potrebno je da se uključi "običan" čovjek.