U konačnici, odgovor također ovisi i o implicitnoj ideji ljudi o tome što je zapravo naš politički poredak - što je moderni liberalizam. Radi li se o skupu principa koje su otkrili filozofi Prosvjetiteljstva i koje je potrebno sve potpunije uvoditi u praksu tako da naše društvo može sve više ličiti idealnoj kombinaciji egalitarizma i slobode kako su to zamišljati navedeni filozofi? Ili se radi o živoj kulturi izgrađenoj na bezbrojnim generacijama društvenih pokušaja i promašaja koje su rezultirale time da je do vremena Prosvjetiteljstva, posebno u Britaniji, društvo poprimilo oblik koji dopušta posebnu kombinaciju egalitarizma i slobode? Drugim riječima, je li liberalizam teoretsko otkriće koje je potrebno ostvariti, ili se radi o praktičnom dostignuću koje je potrebno ojačati i usavršiti? Te dvije mogućnosti ukazuju na dvije vrlo različit vrste liberalne politike: politika intenzivnog progresa prema idealnom cilju ili politika očuvanja i usavršavanja dragocjenog nasljeđa. Drugim riječima, oni ukazuju na, progresivni liberalizam i konzervativni liberalizam.
Y. Levin, The Great Debate