utorak, 18. svibnja 2021.

Izbori i ratifikacija – NPC/SoyBoy

"Narod nikada ne bira. U najboljem slučaju, narod ratificira."

N.G. Davila

Postoje ljudi koji su uvjereni da znaju koje sile oblikuju svakodnevni politički život i sudbine različitih političara te rezultate izbora. Ne znam jesu li u pravu, ali takve stvari kod mene izazivaju tek zanemariv interes, posebno u usporedbi s interesom koji postoji kod drugih ljudi. (Ne tvrdim da je to pozitivno.)

Sjećam se da sam davno slušao o tome da će bivša prva dama biti buduća predsjednica amerike, učinili mi se to tada neozbiljnim nagađanjem, ali kroz naredne godine čitava društvena elita amerike se urotila kako bi se to ostvarilo. Nekim čudom, došlo je do iznenađenja i predsjednik je postao netko drugi. Iznenađenje je izostalo na sljedećim američkim izborima jer je još manje toga prepušteno slučaju.

Slično tome sam čuo, još davno, da bi jedan poznati odvjetnik, pravnik, povezan s bivšim sustavom, trebao postati naš sljedeći predsjednik. Učinilo mi se to podjednako neozbiljnim nagađanjem iako je došlo iz ozbiljnog izvora. U skladu s mojim razmišljanjem, navedena osoba nije postala predsjednik. Točnije, osoba nije bila niti kandidat, ali osoba gotovo identičnog profila je stvarno postala, navodno omljeni, predsjednik. Možda nešto drugačije vanjštine i imena, ali slične povijesti, iste profesije, političkog zaleđa i razmišljanja o poziciji naše države i društvenom uređenju.

Radi li se samo o slučajnosti, ili stvarno postoje moćne sile koje su sklone promovirati svoje kandidate? Ne znam.

Kada je sadašnji naš predsjednik, bivši premijer, najavio da će se kandidirati za tu poziciju, pomislio sam da se radi o neozbiljnoj izjavi: Imao je svoju priliku i nije ju iskoristio. Stekao sam dojam da ni njegovi istomišljenici nisu bili zadovoljni njegovim upravljanjem, tko bi onda ponovno glasovao za njega. Od kuda tolika podrška?

Ukratko, ne mogu se pohvaliti nekim uspješnim predviđanjima. Istina, nisam nikada ni posvetio previše pažnje takvim stvarima, ali ne mislim da bih bio išta uspješniji da jesam. Izbor našeg krakotrajnog premijera iz dijaspore je bio jedan zanimljivi trenutak optimizma, ali to je potrajalo kratko.

(Bilo je popraćeno neprestanim medijskim bombardiranjem o "mračnom" dobu u koje ulazimo. Sjećam se javljanja uživo u dnevnik od strane jednog glumca koji je u polumraku ispod nekog mosta upozoravao što se sprema našem društvu. Naravno tu su bili različiti drugi napadi, ocrnjivanja i izazivanje prezira. Da kojim slučajem rijetki desničar u medijima tako piše, odmah bi ga ušutkali poznatim optužbama, ali koga briga za neke desničare, posebno iz dijaspore, znamo tko je i zašto bježao nakon oslobođenja.)

***

Dakle, ne možemo se osloniti na moja predviđanja, a ne mislim niti da je moje poznavanje internet pop kulture nešto puno kvalitetnije - što ne bi nikada zaključili na temelju mog korištenje pojma internet pop kulture - ali čini mi se da su nam kao izbor kojeg moramo potvrditi za gradonačelnika najvećeg grada ponudili tipičnog SoyBoy-a.

Prigovoriti ćete možda mojoj sugestiji da je čovjek nametnut, ali još se sjećam kada je jedan drugi političar, točnije jedna druga mrak političarka uživala veliku podršku zagrebčana i bilo je samo pitanje vremena kada će osloboditi zagreb uz uzvike oduševljenja birača. Ovih dana nije osvojila niti jedan posto glasova.

Dakle, ako sam dobro shvatio, ovo je sljedeći gradonačelnik;


Njegova mišljenja su; (I) da trans rasvjeti, da (II) BLM (!?), da (III) komunizmu itd. (Siguran sam da postoji neki online soyboy generator koji će precizno generirati njegove stavove.)

Možete me okriviti da nisam upoznat sa svim pogodnostima koje nudi on i njegov štab, ali baš sam danas krenuo čitati objektivnu analizu izbora i saznao da ga opisuju kao osobu koja je "vrlo uključiva", nikada ne odustaje, koja snagu crpi iz osoba u svojoj okolini itd. (Možda sam čitao medijski izvještaj iz Sjeverne Koreje, tko zna.)

***

Gradonačelnik pak najvećeg grada na jugu će postati ovaj gospodin;

Njegov program je; (I) "čokolada je opasnija od terorista", (II) da LGBT, (III) ruski kozmonaut nije pronašao nikakvog boga, (IV) ja nisam ljevičar ja sam normalan, (V) ja sam "pametan", (VI) omgilovesciencyouguys itd. (Još jednom, sigurno postoje online NPC generatori koji će proizvesti njegova razmišljanja.)

(Dodatna sličnost NPC mema je jer ovaj naš NPC u svojoj materijalističkoj filozofiji negira i svijest, inteligenciju itd. Točnije, negira "sebstvo" odnosno "osobnost" kao znanstvenu besmislicu. To je znanstveno neupitno u i to nema dvojbe bio bi manje-više točan citat.

"Ljudi se sastoji od istih atoma kao stol", održavao je svoja "znanstvena" predavanja po školama diljem hrvatske s tom porukom. Rasjecite čovjeka i nećete naći dušu, svijest ili sličnu pseudoznanstvenu besmislicu poručuju nam naši "brightsi". Svijet je samo hrpa atoma. Jedino što postoji su atomi i sile. I naravno, gay, trans, lgbt prava, feminizam, antifašizam, naturalizam i sva vjerovanja kojih se trebamo držati ako ćemo bit dio napredne evrope. Možda ovo drugo još nismo pronašli pod mikroskopom, ali samo je pitanje vremena i napretka, i - "pameti". Zapravo, možda nije stvar mikrosokopa nego ciklotrona; kada sudarimo neki Lepton, Gluon, Bozon i Tauon dobijemo prekrasnu eksploziju vidljivu u svim valnim duljinama – jednu prekrasnu LGBT dugu. Nadajmo se da će kinezi napokon uložiti u dovoljno veliki ciklotron za pronalazak takvih neupitnih znanstvenih istina. Poput veze evolucije, feminizma i sedamdeset dva roda.)

Naravno, nije naš NPC samo neki znanstvenik, on je svjetski čovjek. Jednom nam je ispričao kako se "upravo vratio s druženja s francuskim kršćanima(i ateistima, u njihovoj crkvi) i u njima ima više ljubavi i tolerancije nego u svim velikim hrvatima i vjernicima..."

On se vikendima kreće po svjetskim metropolama i druži sa svjetskim ljudima, nije on neki krkan koji će se napiti i prepustiti osramoćenoj ženi da ga na placu opravdava sa "On si je samo malo popio. Ma rekla san mu da ne pije, ali dobar je on, ja njega volin."

Kada bi samo kršćani u Hrvatskoj imali isti status kao u Francuskoj napisao je nekoliko mjeseci prije nego što je u Velikom Tjednu izgorjela katedrala Notre Dame. Još službeno ne znamo što je izavalo požar, ali naš NPC je na temelju svoje znanosti i statistike dokazao da je vjerojatniji uzrok neki francučki dječačić koji je nepažljivo odbacio papir od čokoladnog zeke pa je refleksija izazvala požar nego nešto drugo.

Pun je ljubavi i svjetske tolerancije naš NPC, pa jednom prilkom zaključuje; "Riješit ćemo se iz javnosti jednom zauvijek likova tipa Bože, Nina, Šole i sličnih tipova iz polusvijeta”

Jug i Sjever, dva štaba, drugačija ili ista.

Oslobodite nas naši osloboditelji korupcije i patrijarhata!


PS

Nadam se da nisam prekršio autorska prava kada sam preuzeo fotografije sa službenih stranica kandidata.

Možete zamjeriti neozbiljan pristup ozbiljnoj temi, ali teško je ozbiljno pisati u susretu s njima. Ljudi sličnog razmišljanja su pobjedili u više gradova, ali ova dvojica sa svojim štabovima se ipak ističu, vjerujem da nisam jedini koji to vidi.

No, uvjeravaju nas objektivni analitičari i oni sami, ne radi se o nikakvoj ljevici samo "normalnome". Barem ćemo dobiti ono što su i obećali.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularni postovi kroz zadnjih 7 dana