Uoči referenduma, jedna strana je
inzistirala da je potrebno spriječiti referendum zbog ugroženosti
manjine. (Povetio sam već više postova toj tematici – i
taktikama političke korektnosti - pa neću opet ulaziti u
nesmislenost takvih izjava.)
Ali kada bi to prihvatili, tko je
najmanja manjina? Naravno, pojedinac. Ukoliko ne branite pojedinca
onda ne možete tvrditi da branite manjinu.
A tko je najslabiji
od svih pojedinaca? Kome je potrebna najveća zaštita?
Ukoliko ste odgovorili čovjek u
najranijoj fazi razvoja onda ste u pravu. Očekivali bi da će oni
koji toliko govore o manjinama željeti zaštiti najslabijeg među
pojedincima – najmanjom manjinom, ali upravo suprotno; Aktivisti su
svoje izjave u pravilu popratili pitanjem što je slijedeće? Hoćemo
li uskoro zabranjivati pobačaj? (Naravno, nitko nije stvarno
očekivao da će takvi aktivisti,osim par izuzetaka, stvarno biti za
zaštitu ljudskih bića u najranijoj fazi razvoja, ali kad su već
toliko zabrinuti za manjine – najslabije i najugnjetivanije...)
Dakle za naprednjačke aktiviste
pobačaj nije nikakvo pitanje, radi se više o primjeru apsurdnosti,
usporedite nešto sa pobačajem kako bi pokazali da je to nešto
toliko besmisleno da nema smisla ni raspravljati o tome. Možemo čuti
razmišljanja poput; Danas referendum o braku, a sutra? Što je
sljedeće, zabranit će nam da uništavamo fetuse po želji? Kakav
apsurd od referenduma.
***
Ono što zapravo najviše iritira, osim
naravno onoga što zagovaraju, u takvim izjavama aktivista je njihova
retorika. Toliko se trude da pokažu kako se u referendumu radi o
nasilju nad manjinom, da se odlučuje o tuđim "pravima"; a prilikom
toga zastrašuju svoje istomišljenike da će im netko oduzeti
njihovo "pravo" da odlučuju o životu odnosno uništavanju
nerođenih ljudi. (I naravno da se radi o ljudima, nisu žabe nego homo sapiens u
ranoj fazi razvoja, posebnom organizmu sa svojim ciljevima koji se
razlikuju od majčinih, ima genetski kod koji se razlikuju i od očeva
i od majčina itd. Čovjek upravo tako i izgleda u toj fazi razvoja,
a s vremenom poprima poznatiji nam oblik
– osim ako netko
ne ugrozi njegova prava.)
Možete pokušati tvrditi da nema ništa
nemoralno u uništavanju čovjeka u ranoj fazi razvoja, ali nemojte
se pretvarati da niste donijeli odluku o prekidu života najslabijeg
pojedinca – najmanje manjine među nama.
PS
Zamisli borca za ljudska prava koji
misli da su prava ono što njemu slični aktivisti proglase da su
prava. (Pa tako osnovno ljudsko pravo postaju različita
"reproduktivna", uključujući pravo uništavanja drugih.)