Od svih tobožnjih argumenata za gay
brakove, najneiskreniji je argument kako se radi o pitanju jednakih
prava. Brak nije pravo kojeg vlada proširuje na pojedince. Radi se o
restrikciji nad pravima koja već imaju.
Ljudi koji jednostavno žive zajedno
mogu se dogovoriti kako god žele, bilo da su heteroseksualni ili
homoseksualni. Mogu podijeliti svoje stvari 50-50 ili 90-10 ili kako
god žele. Mogu svoje zajednice učiniti privremenima ili trajnima
ili se dogovoriti da mogu prekinuti kada god žele.
Brak je ograničenje. Ukoliko moja žena
kupi auto sa svojim novcem, po postojećim zakonima ja automatski
posjedujem pola toga auto, neovisno o tome glasi li auto na mene.
Bilo da je taj zakon dobar, loš, ili indeferentan, radi se o
ograničenjima naše slobode da uredimo odnose kako bi mi željeli.
To je samo jedna od mnogih odluka koju bračni zakoni uzimaju iz
naših ruku.
Oliver Wendell Holmes rekao je kako se
zakon mijenja ne na temelju logike nego iskustva. Bračni zakoni su
se razvili kroz stoljeća iskustva sa parovima suprotnog spola – i
djece koja su rezultat takvih zajednica. Društvo iskazuje svoj
interes tako što ograničava opcije odlučivanja para.
Društvo nema takvog interesa u ishodu
zajednice između dvoje ljudi istog spola. Prenošenje svih tih
zakona na istospolne parove imalo bi podjednako smisla kao prenošenje
pravila košarke na nogomet.
Zašto gay aktivisti žele da se
njihove opcije ograniče bračnim zakonima kada mogu sami osmisliti
svoje ugovore sa vlastitim odredbama i mogu održati kakvu god
ceremoniju žele da bi to proslavili?
Ne radi se o pitanju individualnih
prava. Ono što aktivisti traže je službeno društveno odobrenje
njihovog načina života. Ali to je antiteza jednakih prava.
Ako vi imate pravo na nečije
odobravanje onda oni nemaju pravo na svoje vlastiti mišljenje i
vrijednosti. Ne možete reći da ono što "odrasli ljudi sa
pristankom" rade u privatnosti nije ničija stvar i onda reći
kako svi ostali moraju dati svoj pečat odobrenja na to.
Retorika "jednakih prava" je
postala put kojim razne skupine postižu posebne privilegije tako da
je vjerojatno bilo neizbježno da gay aktivisti krenu tim putem.
Uspjelo im je. Već su uspjeli dobiti puno više vladinog novca za
AIDS nego za ostale bolesti koje ubijaju puno više ljudi.
Već je odavno došlo vrijeme da
prestanemo sa igrama riječi o jednakim pravima koje vode do posebnih
privilegija.
Usput, nije uopće jasno koliko
homoseksualaca zapravo želi brak, unatoč tome što gay aktivisti
guraju to pitanje. Ono što aktivisti stvarno žele je pečat
prihvaćanja homoseksualnosti kao sredstva širenja stila života(koji
je čak postao i opasan u ovo vrijeme raznih bolesti).
Već su postigli znatan uspjeh u našim
javnim školama u kojima se provode razni programi poput "edukacije
o AIDS-u" i sličnih kojima je cilj promoviranje
homoseksualnosti. U nekim slučajevima, gay aktivisti dolaze u škole,
ne samo da promoviraju homoseksualnost kao ideju nego da ih
informiraju o njihovim lokalnim okupljalištima
Ne postoji granica što ljudi neće
učiniti ukoliko im to dopustite. Činjenice da naše škole, koje ne
uspijevaju obrazovati našu djecu na razini kojoj to rade u drugim
državama, imaju vremena promovirati homoseksualnost je stvarno
zapanjujuća.
Svaka interesna skupina ima motivaciju
da nešto uzme od društva kao cjeline, neki će biti zadovoljni sa
tek nešto novca poreznika, ali drugi će pak željeti rastaviti dio
strukture vrijednosti zbog kojeg je društvo održivo.
Možda ne žele srušiti cijelu
strukturu, samo se osloboditi dijelova koji ometaju njihov stil, ali
kada bezbroj grupa počne rastavljati dijelove strukture koje im se
ne sviđaju onda možemo očekivati društveni kolaps kakav je vidljiv i u povijesti i u drugim dijelovima svijeta našeg vremena.
Autor je Thomas Sowell, izvorni članak. (Pretpostavljam da bi nekog moglo zbuniti ovo "promoviranje homoseksualnosti", ali piše u kombiniciji sa "kao stil" odnosno "kao ideju" tako da se očito misli na širu sliku koju takvi aktivisti promoviraju.)
U još jednom sličnom članku se pozabavio argumentom o "diskriminaciji";
Autor je Thomas Sowell, izvorni članak. (Pretpostavljam da bi nekog moglo zbuniti ovo "promoviranje homoseksualnosti", ali piše u kombiniciji sa "kao stil" odnosno "kao ideju" tako da se očito misli na širu sliku koju takvi aktivisti promoviraju.)
U još jednom sličnom članku se pozabavio argumentom o "diskriminaciji";
Argument kako postojeći bračni zakoni "diskriminiraju" homoseksualce brkaju diskriminaciju ljudi sa pravljenjem razlike između različitih vrsta ponašanja.
Svi zakoni razlikuju različite vrste ponašanja. Koju drugu svrhu zakoni imaju?
Pitanje nije trebamo li gayevima dopustiti da se vjenčaju, mnogi gayevi su već vjenčani sa osobama suprotnog spola. Isto tako, heteroseksualci koji bi se možda željeli vjenčati sa osobom istog spola kako bi postigli neki efekt također to neće moći učiniti, baš kao ni gayevi.
Pravo pitanje je trebamo li redefinirati brak – i ako to učinimo zbog gayeva, zašto ne i zbog poligamista? Zašto ne i za razne druge skupine?
Sveprisutno je oglašavanju na televiziji u Kaliforniji za "gay brakove" u kojima prikazuju crnce kako na njih laju policijski psi za vrijeme građanskih marševa i tako impliciraju da homoseksualci trpe istu diskriminaciju danas, ali ta analogija je potpuno pogrešna.
Crnci su morali sjediti na kraju busa zato što su bili crni. Radili su upravo istu stvar koju su radili i bijelci – vozili su se autobusom. Zbog toga se radilo o (rasnoj) diskriminaciju.
Brak nije pravo nego skup zakonskih obaveza koje su nametnute jer vlada ima svoj interes u zajednicama koje, među ostalim stvarima, imaju potencijal stvaranja djece (odnosno brinu se za budućnost nacije).