nedjelja, 24. ožujka 2024.

Kako mediji uče činiti štetu? - OOD XIII

BGC u ATD

Implicitna namjera medija je naštetiti vjeri i tradiciji; U "odlučivanju" kako to najbolje postići moderni mediji stalno probavaju nove ideje, tisuće novih ideja.

Mediji moraju otkriti koja od tih ideja bi bila najbolja, koju bi trebali naglasati i promovirati, raširiti i održavati. (U tome im nesvjesno pomažu i oponenti.)

Kada se javi ideja za koju tradicionalnisti mogu pokazati da će gotovo sigurno naštetiti onim stvarima koje tradicionalisti cijene, onda će umovi Masovnih medija (autori, kolumnisti i komentatori) primjetiti tu činjenicu, zauzeti će se za tu ideju i stalno je nametati, koristeći svu silu medija.

U trenutku kada počinje promovirati implementaciju svojih planova, ljevica je već sve potpuno analizirala i sigurna je da će određena stvar nanijeti ogromnu štetu njenim neprijateljima. (Bilo da se radi o vanbračnim odnosima, promiskuitetu, lakim razvodima, feminizmu, zelenoj politici, različitosti, masovnoj migraciji, redefiniranju braka.)

U tom trenutku, više nitko nije iznenađen, radi se o uobičajenom razmišljanju, jer kroz niz različitih medija traje promoviranje te ideje – masovni mediji su postigli da je njihova promjena ionako sveprisutna i normalna, otpor prema toj promjeni je iracionalan ili zao.

Ubrzo je teret dokaza na protivnicima, a u praki ne postoji dokaz o šteti koji bi bio dovoljan da opravdate protivljenje Ljevičarskoj promjeni.

Radikalna ljevičarska promjena se uvodi, za to je dovoljno pokazati da neće nužno odmah doći do štete. (Kada se implementiraju Ljevičarske promjene, ako nema momentalnog društvenog kolapsa onda se radi o dokazu upjeha iste.)

Nedavni primjer nudi nam istospolni "brak" – ideja kojom su se masovni mediji bavili, i za koju su ljevičarski intelektualci prepoznali da postoji snažni otpor kod tradicionalista. Taj otpor je shvaćen kao dokaz da će takva redefinicija braka nanijeti veliku štetetu tradicionalnim vrijednostima i životu, a to znači da je ideja prikladna za medijsku podršku.

Stoga je Ljevica pojačala podržavanje takvog braka, njegovo zagovaranje je u pozitivnom svjetlu prikazano u nizu medija (drame, sapunice, filmovi, romani, polemički časopisi, vijesti); a otpor je bio stvar glupih, ludih i punih mržnje.

Proces se nastavilo sve dok ta – u povijesnim terminima – ultraradikalna ideja sa velikim potencijalom štete nije prvo normalizirana, a onda i pretovorena u pozitivno dobru stvar; U manje od jedne generacije pitanje istospolnog braka je prošlo put od rubne, ekscentrične, smiješne, nezamislive stvari do svršene stvari ( fait accompli )

Opisana strategija je ponovljena puno puta u različitim pitanjima kroz posljednje stoljeće – posebno u području seksualne revolucije. Dakle kada Ljevica promovira neku promjenu ne radi se o nekoj proizvoljnoj stvari, nego o pažljivo izabranoj temi prema pobjedi u kulturnim ratovima; početku ciklusa naštećivanju vjere i tradicionalnim vrijednostima.

(Radikalno) revolucionarne društvene promjene se u medijima predstavljaju kao razborite i logične; a svaki otpor tim društvenih transformacijama se predstavlja kao znak zaostalosti.


PS

Prvo kroz različite tehnike promoviraju u svim medijskim oblicima određenu perverziju, a zatim se pozovu na tu navodnu sveprisutnost (koju su sami stvorili) i zaključe kako je neizbježna i ne smijemo joj se protiviti.

Činjenica da se konzervativci protive nekoj promjeni i upozoravaju na negativne posljedice samo ih ohrabruje u tome.

Neki od ranije objavljenih povezanih postova; Ono što je za konzervativce negativno, za naprednjake je pozitivno, Poroci i vrline, progresivci i konzervativci, Ljevica je (samo)obmanjujuć neprijatelj Kršćanstva - BGCO Moralnoj Inverziji, razvodu i promiskuitetu – BGCNepovoljni položaj konzervativaca itd.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularni postovi kroz zadnjih 7 dana