petak, 5. svibnja 2023.

Use it or lose it

Aktivnost na blogu (objavljivanje) je već duže vrijeme smanjena, ali ne postoji neki konkretan ili drastičan razlog za to. 

Točnije, postoji razlog zašto, iako sam odlučio nešto objaviti, nije bilo objavi ove kalendarske godine; jednostavno sam izgubio  pristup svome računu.

Da, ne ulazim u detalje, zbog duže neaktivnosti i zanemarivanja upozorenja, sustav je odbijao moje pokušaje da se ulogiram tražeći dodatne provjere pa sam već odustao od ideje da ću ikada uspjeti. Neuspješni pokušaji samo dodatno pogoršavaju situaciju. (Zbog moje vlastite zaštite je zaključio da ne trebam imati pristup svojim podacima.) 

Kako bih objavio postove, otvorio sam drugi blog, gotovo identičnog naziva, i objavio nekoliko novih tekstova na njemu, ali čini se da algoritmi ne cijene takva dupliranja jer je nemoguće nabasati preko tražilica na novu adresu tako da je čitanost bila nepostojeća. 

Kako je onda moguće da čitate ove retke? Pitanje je to na koje nemam ni ja odgovor. Već sam se pomirio da sam zauvijek izgubio pristup, istražujući službena uputstva i objašnjenja to se činilo kao sigurna stvar, ali nakon dužeg vremena odlučio sam svejedno opet probati i ovoga puta sam uspio dobiti pristup - iz kojeg god razloga.

Ostaviti ćemo objašenje na tome... 

Razmišljao sam da je gubitak odnosno otvaranje alternativne adrese možebitna prilika da promjenim neke stvari oko objavi na blogu i svemu što ide uz to, ali do daljenja sve ostaje isto i nastavljamo po starome.

***

Dakle sve je i dalje isto, nakon nešto duže pauze, objava postova ide dalje. Očito, oni koji su pratili blog znaju da blog ne koristim kao što se blog koristi, ili se nekoć koristio, nego kao mjesto na kojem najjednostavnije mogu objavljivati bez da moram brinuti o tehničkim detaljima.

Prilikom otvaranja bloga sam imao popis od desetak (naslova) postova koje sam namjeravao objaviti i tema o kojima sam mislio pisati, ali s vremenom se prvotna ideja bloga nešto mijenjala pa sam počeo pisati o temama o kojima nisam uopće mislio da ću ikada pisati. Ne znam je li zbog toga blog bolji ili lošiji, ali radi se o temama koje su mi u tom trenutku bile zanimljive i to mi je bilo dovoljno.

Tekstovi koje sam prenosio na blogu pisani su različitim stilom, različitih su autora, trebalo bi ih promatrati svakog za sebe, odnosno ne odbacivati jedan post jer se nalazi na istom blogu na kojem se nalazi i post sasvim druge tematike s kojim se ne slažete. Drugim rječima, preveo sam neke akademske radove koji se na blogu nalaze samo zato jer mi ih je tu jednostavno objaviti, i sigurno nisu u istoj skupini kao neki polemičniji tekstovi.

***

Očito, interakcija na blogu nije nešto čemu sam posvećivao pažnju, zahvala svima koji su čitali blog ili ga preporučali drugima jer su pronašli nešto korisno na njemu, ali jednostavno sam ga koristio kao mjesto gdje mogu objaviti neka razmišljanja, bez ikakve komunikacije s drugima. 

Što se tiče pristupa mailu, njega također nisam imao. No, čak i prije, iako sam objavljivao postove, mail nisam otvarao godinama tako da razlog zašto niste dobili nikakav odgovor leži u tome da nisam niti vidio mailove. Srećom sada imam pristup pa ću pogledati što sam propustio, iako bi bilo neobično odgovoriti nakon tolike pauze.

Objavio sam nekoliko postova koje niste pročitali pa ću ih samo nanovo objaviti na ovoj (staroj) adresi. 

Što se tiče budućih objava, imam pripremljene postove za objavu – i ideje za njih, neki su prijevodi koji stoje godinama neuređeni, neki su samo aforističke natuknice koje moram povezati u smislenu cjelinu, vjerojatno neću objavljivati duže prijevode kao što je to bio slučaj na početku bloga, ali postoji još tema i tekstova koje planiram obraditi. Neki su mi se činili zanimljivi u jednom trenutku, sada više nisu toliko, ali zašto ih svejedno ne objaviti kada sam ih pripremio; neki su bili zanimljivi, a sada su možda zanimljivi iz drugih razloga.

Da ne duljim, i ovako sam već napisao više blogobiografskih podataka nego ikada prije, dobrodošli na stari blog. 



PS 

Gornji tekst je napisan prema uvodu na novi blog u kojem objašnjavam što se dogodilo, uskoro ću nanovo objaviti tekstove tako da taj blog nije bitan. Objave bi trebale ići redovito do daljnjega. 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularni postovi kroz zadnjih 7 dana